favo shop sites (beauty)

Daniel Jouvance

Klant sinds 2001, verzorging voor haar, hoofd, huid, body, noem maar op, geregeld promo aanbiedingen, goeie kwaliteit, ik ben fan van hun lippenbalsem (oranje potje) en gezichtscrèmes.

Yves Rocher

Klant sinds 1997, door iedereen wel gekend zeker ! Gaan mee met hun tijd. Hier haal ik mijn absolute favoriete haarprodukten (voor krulhaar). Ik hou ook van hun limited edition produkten rond de zomer én vooral rond de feestdagen. Dikwijls keikleine prijsjes voor topproduktjes.

Rituals

Leerde ik jaren geleden kennen door beautyblogs te volgen. Ik hou van hun foam douche produkten maar niet van alle geurtjes ! Hun hand crèmekes zijn ook zalig (vooral de balsem dan) Altijd leuk om te krijgen/cadeau te geven.

l’Occitane

Ook leren kennen door beautybloggers. Fan van hun geurkaarsen/geurstokjes (zalig om in je wc te zetten !) Ook de handcrèmekes zijn zalig.

 

2 thoughts on “favo shop sites (beauty)

  1. Daniel Jouvance heeft superleuke promo’s, maar probeer nooit naar de klantendienst te bellen. Het is steeds miserie. Het is vreemd dat mijn post toekomt met het rare adres dat ze op de envelop zetten 🙂
    Yves Rocher heeft ook altijd leuke promo’s.
    En die 2 laatste horen zeker tot mijn favorieten.

    Like

  2. Hallo! Die lippenbalsem van Daniel Jouvance (in dat oranje potje!) die is geweldig! Waar kan ik nieuwe kopen? Ik kom uit Nederland. Dankuwel alvast voor de reactie!

    Like

Leave a Reply

