week overzichtje

Maandag praatte ik bij met een goeie vriendin. Terwijl ik mijn soep aan het binnen slurpen was, ging de deurbel : iemand die ik ken van vroeger die schilder is (had hem op het schoolfeest aangesproken) kwam den boel opmeten samen met zijn vader. Ze kwamen me een pak professioneler over dan de vorige die hier geweest is. Benieuwd wanneer de offerte in de bus steekt én hoeveel ze zal bedragen !!! En ‘s avonds de voorlopig laatste STT les. En toen ik terug kwam bleek Peter P. langs geweest met het Schlager promomateriaal.

Dinsdag moesten we vroeger opstaan want Dean’s bus vertrok om half 8 richting d’Ardennen voor een avontuurlijke tocht (sportdag). Normaal gezien zouden ze terugkeren omstreeks half 6, dit bleek 18u05 te zijn. Het was leuk geweest buiten het feit dat hij bijna verzopen was …

Woensdag ging ik de kids eens zelf afhalen aan school zodat we direkt konden doorrijden naar Spar voor de wekelijkse food aankopen. Na de logo sessie reed ik naar het Kruidvat.

Donderdag laatste werkdag. ‘s Avonds kocht ik voor beide kids een t-shirt op de stockverkoop van Tom Du en ik verkocht in totaal al 9 kaarten voor het Schlagerfestival ! Manlief repareerde mijn gsm (nieuw scherm) !

Vrijdag kwam ik als derde aan bij mijn kapper (ik was onderweg naar school 2’ verloren doordat ik moest omrijden door een onverwacht obstakel) Gelukkig waren ze met 3 ! Om 11u kwam ik buiten, een tintje lichter voor de zomer !

Daarna nog wat inkopen doen bij Delhaize en mijn bestelling afhalen bij den apotheker. Na de middag sprong er een vriendin binnen om een klapke te doen.  En ik kreeg de wind vanvoren op Facebook op een comment die ik maakte (maar hierover maak ik nog een apart postje) Kane ging op schoolreis naar Tremelo (vlakbij de deur dus).

Kane kreeg zijn laatste tennisles van dit seizoen en ik klopte nog wat ballen met mijn tennismaatje.

 

 

Leave a Reply

