favo shop sites (kleding)

In navolging van haar geef ik u graag enkele van mijn favoriete websites waar ik geregeld shop !

Zalando

Spreekt voor zich, zoveel keuze, zoveel merken, geregeld kortingen en kortingscodes en zo makkelijk om te bestellen én terug te sturen én als interessantste argument : je moet pas betalen nadat je doos/bestelling is toegekomen !

Esprit

Zelfde redenen.

Kleertjes

Nederlands, ik ben er al klant sinds 2005. Heel veel keuze, soldenprijsjes het hele jaar door, leuke merken, nog nooit iets moeten terugsturen. Als je betaalt met Visa/PayPal is je bestelling er na max.2 dagen.

Zara

Al besteld voor de kids nog nooit voor mezelf maar dat zal wel gaan gebeuren want Zara is ook één van mijn favorieten geworden sinds een jaar.

Gap

Based in the UK maar je bestelling komt sneller aan dan wanneer je iets besteld dat moet geleverd worden via Bpost !!! Hier bestel ik al eens voor de kids en ik verheug me nu al op mijn augustus bezoek aan Londen want dan ga ik daar zéker binnen om te shoppen voor mezelf : jeans, T-shirts, …

7 thoughts on “favo shop sites (kleding)

  1. Ik heb dus nog nooit besteld bij Zalando hé, en ik ben een online addict. Gap ben ik ook gek van. Ik heb daar eens een superschattige baby-outfit gekocht voor mijn kindje dat ik nog steeds niet heb. 🙂 Kleertjes ga ik eens bekijken.

    Like

    1. Heeft bij mij ook lang geduurd vooraleer ik de eerste bestelling deed bij Zalando;
      ben H&M nog vergeten, heb daar onlangs voor de eerste keer besteld : 3 shirts voor de kids en een mouwloos topje voor mezelf.

      Liked by 1 person

      1. Klopt! Maar er zijn bedrijven waar je de volle mep (€6,95 betaald) Die euro betaal ik met plezier voor thuis passen, want passen bij H&M vind ik vaak niet fijn. Of mijn maat is er net niet.

        Like

Leave a Reply

