weekend

Zaterdag stond ik al om 7u15 beneden (als ik wakker ben, ben ik wakker !) zodat ik rustig kon ontbijten (haha) en tegen openingstijd naar den Aldi reed voor 2 klimplanten te halen voor bonneke die een dagje naar zee was (jammer dat ik ze zelf nog ni kan zetten want ze zijn van goeie kwaliteit).

Na een tussenstop thuis ging het richting post (pakje ophalen van BZN) en de bieb, dat was lang geleden, Kane koos 2 leesboeken en ik had voor ik het wist ook mijn armen vol, géén romans voor mij wel informatieve boeken omtrent tuin, koken, feestjes organiseren etc.

Na de middag deed ik Kane weg met de fiets naar zijne maat. Daarna reed ik met Dean naar Dreamland waar we een bon opdeden aan een plastic bal voor in het zwembad, een Lego Monstertruck voor Kane én Dean’s eerste Lego Ninjago Airjitzu “Kai”. Bij Ava haalde ik mijn gratis citronellekaars van Spaas op en kochten we kaartjes voor de juffen/meester én een kadoke voor de meester. Da’s ook al een zorg minder !

Tegen vijf uur haalde ik Kane terug op. Avondeten was onze eerste bbq, er zullen er nog vééééééél volgen !

Zondag was ik ook eerst wakker, ik ruimde buiten wat op en genoot daarna van de zon en mijn boek.

Na de middag maakten we een fietstocht, voor een groot deel langs de vaart, daar komt ne mens als wel eens iets tegen : graffiti artiesten die aan het werk waren, 7 witte ganzen die achter mekaar zwommen en nen jetski met daaraan een buis dat vol water gepompt werd zodat een kerel naar boven gestuwd werd (flyboarden noemt dat).

Na de waterpret genoten we nogmaals van lekkere bbq !

Leave a Reply

