week overzicht

Maandag na de middag had ik afspraak met de weegschaal van mijn diëtiste ! Mijn vetpercentage is gezond !!!!! Maar het kan nog beter en daar gaan we voor ! Ondertussen staat de 6 al een maand op de weegschaal !

We hadden vandaag voor de eerste keer afspraak met de nieuwe logo, tevens een nieuw afspraak uur nl. 15u45 wat wil zeggen dat ik Kane uit de klas moet halen want de bel gaat om 15u40. Ik heb er een goed gevoel bij, ondanks haar jonge leeftijd weet ze precies wel van aanpakken.

De toetsen zijn bezig, van Kane hebben we geen schema, Dean’s schema hangt op de koelkast en valt best mee maar hij heeft dan ook geen enkel probleem, integendeel hij fietst overal wat té vlot door …

De zon scheen maar ze verdween té dikwijls en de wind was té fel, als je met een dekentje moet buiten zitten is de fun er snel af, wat mij betreft mag het elke dag 25+ zijn.

Dinsdag werd ik wakker met bonkende sinussen, dan grijp ik naar de op recept gemaakte pillen van den apotheek.

Woensdag kocht ik bij Intersport polszweetbandjes. Verder een rustig dagje genieten van de zon (maar er was nog té veel wind)

Donderdag was mijn hoofd weer helemaal OK ! Na de middag liet ik tijdens het naar boven gaan bij mijn laatste klant mijn gsm vallen, scherm kapot/ferm gebarsten … geen paniek een nieuw exemplaar wil ik aboluut niet, ben nog steeds superblij met mijn Samsung SIII. Snel een sms naar manlief, een nieuw scherm is besteld ! De barsten zijn gelukkig aan de bovenkant zodat ik nog vlot kan sliden/sms’sen e.d.

Vrijdag in de voormiddag reed ik met bonneke naar den Albert Heijn in Leuven voor den allereerste keer. Ik vroeg meteen een bonuskaart aan de servicebalie want die van Olland kan ik hier ni gebruiken. Vooral interessant foodwise, zoveel keuze aan voorverpakte groenten, slaatjes, charcuterie, vlees, kaas etc. en gewoon tof om eens een ander assortiment te kunnen bekijken ook wat diepvries betreft, laat het filiaal in Boortmeerbeek maar komen !

De voorspelde tropische hitte was minder intens dan vorige week, de zon was al snel foetsjie dus zonnen zat er niet in …

Terwijl Kane zijn voorlaatste tennisles kreeg, klopte ik wat ballen met mijn tennismaatje. het was puffen (de zweetbandjes kwamen voor ons beide van pas) maar het is plezant ! Naar huis fietsen, pizza voor de kids in den oven rammen en maken dat we tegen 19u bij Danzanya waren voor een vergadering i.v.m het volgende dansseizoen : er werd gevraagd of Kane mee zou willen hip hoppen in formatie mét wedstrijden … Ik werd goed ontvangen door de al doorwinterde dance moms. Als hij hiermee begint, moet hij wel doordoen en niet stoppen na 5 lessen zoals in het verleden …

Manlief en da boys sprongen nadien nog in het zwembad, voor mij is’t nog iets te friskes 😉 Ben al wel blij dat het terug proper is én gevuld en ook blij dat het blijven staan is deze winter want zo werd er toch aanzienlijk wat water gerecupereerd.

Leave a Reply

