random shots of the week

hij kreeg zijn eerste echte boormachientje
hij kreeg zijn eerste echte boormachientje
ziet diene vloer blinken ;-)
ziet diene vloer blinken 😉
ne echte jongen hé
nen echte jongen hé
links ovenaan een dikke waterdruppel da's nooit geen geen teken maar we denken de oorzaak gevonden te hebben ...
links bovenaan een dikke waterdruppel da’s nooit geen goed teken maar we denken de oorzaak gevonden te hebben …
en ik won nog eens iets !
en ik won nog eens iets !
via sprinkles on a cupcake won ik mijn eigen sterrenbeeld kettingkje
via sprinkles on a cupcake won ik mijn eigen sterrenbeeld kettingkje
ne reiger langs de vaart
ne reiger langs de vaart

2015-05-31 11.54.37

bij het omhoog hangen van de gordijn rail
bij het omhoog hangen van de gordijn rail

2015-05-31 11.55.05 2015-05-31 11.55.14

Leave a Reply

