overzichtje van de week

Maandag ging ik in de namiddag naar een orthomoleculair  therapeute die eveneens voedings en gezondheidsdeskundige is. Ik onderging een SCIO biofeedback test , werd een stuk wijzer en ben vooral blij dat mijn lijf in pretty good shape is !!!

Dinsdagavond ging ik naar Manzana waar ik serieus onder mijn voeten kreeg omdat ik mijn nagels er had afgerukt … Ik kreeg nieuwe en zal blij zijn als deze terug wat gegroeid zijn maar ze zijn weer proper !!! Echt super hoe Tania er in slaagt om ze zo goed te zetten en vooral zo dicht tegen de nagelriemen, alleen superzonde dat ik de vorige verwijderde maar dat zal me geen twee keer overkomen, in het vervolg laten we ze netjes bijwerken als den uitgroei te vies wordt.

En den Digi in onze slaapkamer gaf zijn geest en laat dat nu net diegene zijn waar het meest opstond zoals de serie The Strain, de laatste 2 seizoenen van True Blood, Nieuw Texas, Buren en nog een resem films; Dikke shit dus, effe heel hard vloeken maar dan de bedenking maken dat er ergere dingen zijn ! En als er iets stuk gaat, hou ik mijn hart vast … want zo’n dingen komen meestal in drie …

Woensdag een deel Esprit retour verzonden via Brantano (KIALA), voor Dean een paar Jack Wolfskin sandalen gekocht bij Mount Oberon en daarna eten e.d. gekocht in den Delhaize. ‘s Avonds stond de wc beneden onder water, het leek net of er vanuit de lucht een emmer water uitgekapt was … en er zaten 2 vette druppels op onze plafondverlichting … manlief denkt dat de siliconen van het bad moeten vernieuwd worden, laat ons hopen dat het dat maar is …

Donderdag morgen liep ik door al mijn gehaast een wasmand stuk in de berging, en toen hadden we er 3, nu mag het ophouden. Manlief bracht een nieuwe Digicorder mee dus mijnen homecinema in onze slaapkamer kan terug opgestart worden ware het niet dat ik alles kwijt ben wat op het ingeruilde exemplaar stond … maar soit there are worse things in life !

Vrijdag was het -zoals ruimschoots op voorhand voorspeld- tropisch heet. Ik stond extra vroeg op en kuiste wat vensters (als de zon schijnt, vallen smerige exemplaren des te harder op). Nadat ik de kids wegdeed, zette ik me ff buiten met een tijdschrift. Verder reed ik eens naar Modemakers (absoluut mijn ding ni meer, ik ben nu Zeb fan), ook bij Siësta kwam ik met lege handen buiten (ben op zoek naar een destroyed jeans). En L&L da’s helemaal mijn ding ni meer, da’s passé !

Bij Delhaize kocht ik een martino (k’vond het te heet voor een soepke) en diene smaakte, a ja da was maaaanden geleden maar ik hoef het niet elke dag 😉 Terwijl Kane tennisles kreeg, sloeg ik weer wat ballen op een ander plein met de zus van één van Kane’s klasgenoten. Zal eens polszweetbandjes moeten kopen want die had ik écht kunnen gebruiken.

Het onweer was een meevaller, eerst wat felle wind en daarna een dik uur bliksem en donder maar geen supergrote hoeveelheden regen. Er mag nog méér regen vallen (liefst ‘s nachts) zodat onze put gevuld wordt want momenteel moeten de wc’s worden doorgespoeld met leidingwater …

One thought on “overzichtje van de week

  1. De martino’s van Delhaize vind ik dus echt ni lekker he :p Haha, L&L is ook helemaal mijn ding niet meer. Vind het daar vaak ook heel duur voor wat het maar is (tshirt stofkes in een jurk en dan 60 euro vragen….)

    Like

Leave a Reply

