overzichtje

Op dinsdagavond ging ik met Dean naar de dokter, hij snufte al wekenlang en werd ‘s nachts wakker van een verstopte neus en had ‘s morgens een droog hoestje : ontsteking van de bovenste luchtwegen, Aerius en AB nemen !

Woensdag had Kane voor de allerlaatste keer afspraak met logo Sara, super jammer ! Benieuwd hoe het gaat gaan met de nieuwe …

Manlief legde eindelijk zijn vakantiedagen vast, nu kunnen we écht beginnen denken/plannen/… wat we allemaal gaan uitvreten tijdens juli/augustus.

Donderdag haalde mijn bijna 16 jarige Yarisje haar  100 000 kilometers ! De werkweek vloog weer voorbij !

Vrijdag reed ik naar mijn baas voor de MC op te halen en dumpte ik bij het syndicaat mijn document in de bus voor een halve dag EW. Ik deed boodschappen bij Delhaize en trakteerde mezelf op 3 aankopen van Mango in de Zeb en kocht voor de kids bij Ozo Heppie wat shirts en een meevaller het was 3 +  1 gratis en dan nog eens 30% korting op 2 shirts die ik had gekozen. Tijdens Kane’s tennisles klopte ik ook wat ballen, zalig gevoel en het gaat steeds beter !

Leave a Reply

