overzichtje

Vrijdag ging manlief naar de begrafenis van een nonkel dus moesten beide boys onverwacht mee naar Leuven waar ik de Hema bestelling afhaalde. Ik paste een hoopje kleding bij Pull and Bear en The Sting maar scoorde enkel 1 t-shirtje. Groter was de oogst in The Body Shop en bij Lookiss by Di. Alleen gaan shoppen is net iets interessanter ipv 2 boys mee op touw te moeten nemen maar ze waren héél braaf !

Na de middag kwam Stef spelen zodat de mama haar wederhelft kon helpen met een jobke. En Kane’s tennisles ging gewoon door, het weer was weer schitterend en door de brugdag was er een kindje minder zodat hij nog meer kon spelen dan anders ! Misschien dat we samen eens een balletje kunnen gaan slaan !

Zaterdag kochten we een regenjasje voor Dean bij OzoHeppie, ging ik bompa ff depanneren ivm computer stuff, deden we Zalando volledig retour in de Post (3 Adidasbroeken die niet naar mijn zin waren) en shopten we in de Spar. Na de middag kwamen Nicolas en Dante spelen en werd er serieus geNerft ! Geef elke jongen een exemplaar en ze zijn uren zoet ! Er werd ook geWI’t.

Manlief mestte zijn bureau helemaal uit en vond enkele verborgen schatten. Ik maakte serieuze vorderingen met de rommelmarkt stash : alle kleren werden geprijsd én op maat gelegd !

Het was me het weekje wel ! Woensdag voelde mijn lijf aan alsof het door de mangel gehaald was. Zelfs vandaag doet mijn linkerribbenkant nog pijn, da’s geen goed idee zo liggen lopen om elken tennisbal te hemme 🙂 zal  vanaf nu maar iets minder zottekes doen ;-). Het had véél erger kunnen zijn ook natuurlijk (da’s de optimist in mij !) Moest ik een flauw mie zijn, was ik niet gaan werken, de woensdag sessie was puur op karakter, velen zouden forfait hebben gegeven én het was een ongelooflijk chanceke dat er donderdag niet moest gewerkt worden !

Komende werkweek is ook een specialleke : donderdagmiddag heb ik al gedaan !

Leave a Reply

