gerateerde afsprakendag

Maandag had ik om 11u15 afspraak bij mijn diëtiste, tenminste dat dacht ik. Toen ik aankwam, bleek er een dame in de wachtkamer te zitten … bizar als je op afspraak gaat vond ik alzo. Bleek ik mijn afspraak fout te hebben genoteerd, het was om 13u15. Meteen maar een nieuwe afspraak gemaakt want terugkomen door heel die omweg was geen optie.

‘s Avonds bij de logo zaten we in de wachtkamer en er gebeurde niets, het werd 17u37 en ik besloot haar een smsje te sturen. Bleek zij ons een sms gestuurd te hebben (met de boodschap dat ze op maandag niet kon aanwezig zijn wegens onvoorziene omstandigheden) op vrijdag iets na 17u, had ik niet gehoord/gezien/gelezen dus wij terug naar huis. Door alle voorbereidend werk heb ik dat smsje gerateerd denk ik. Toch wel straf hé, 2 stommiteiten op één dag …

En als klap op de vuurpijl donderde ik tijdens de tennisles tijdens de opwarming tegen de grond (ik wou die bal absoluut hebben maar mijn rechtervoet bleef steken) en gravel da’s geen zachte landing, een pijnlijke rechterarm en een pijnlijke rechterpink/rechterhand en een boel schaafwonden. En vandaag spierpijn aan mijn schouders. Het was dan ook een intense les : backhand, forehand, smash en opslag. Zalig, ik wil meer, veel meer !!!

2015-05-12 12.31.54 2015-05-12 12.32.02

 

Leave a Reply

