random shots van de week

Kane op 4 voeten !
Kane op 4 voeten !
ooievaars getrokken door manlief, bij ons moeten ze niet meer komen
ooievaars getrokken door manlief, bij ons moeten ze niet meer komen
kadootje omdat ik al 5 jaar op post ben bij mijn donderdagmorgenklant
kadootje omdat ik al 5 jaar op post ben bij mijn donderdagmorgenklant
onbewust trok ik een foto van de "borstenwolken"
onbewust trok ik een foto van de “borstenwolken”
op woensdag vielen er serieuze knikkers uit de lucht
op woensdag vielen er serieuze knikkers uit de lucht
mijne jongste deed zijn eerste communie !
mijne jongste deed zijn eerste communie !
Gelukkig dat ik zelf voor bloemen had gezorgd op het feest ...
Gelukkig dat ik zelf voor bloemen had gezorgd op het feest …
One thought on “random shots van de week

Leave a Reply

