van hier naar daar

Manlief nam vandaag een dagje verlof en was op donderdag sneller thuis zodat de kookvoorbereidingen voor een deel al gerealiseerd zijn ! Dean werd opgehaald om naar school te gaan (om 7u20 want schoolreis naar de haven van A’pen)en ik deed Kane met de fiets naar school wegens “dag op wieltjes”.

Vandaag werd er serieus geld uitgegeven én geshopt, rondgereden, uitgeladen … Een korte samenvatting : Manlief reed naar den Deleis, het containerpark (papier/karton en glas gedumpt zodat de berging leeg is) en de Spar. We maakten een lijstje met de aperitiefhapjes die morgen worden geserveerd.

Ik trok eerst naar een bloemen/plantenzaak waar ik nooit eerder over de vloer kwam, ik kocht er een lavendel en 3 witte calla’s en zal het bij dat éne bezoek houden. Daarna naar Potvolbloemme ! waar ik mijn bestelling ophaalde, die mannen hebben dat weer schitterend gedaan ! In het vervolg misschien wel een budget vernoemen 😉 maar soit ! En het is bijna Moederdag dus zijn de bloemen zowiezo 3x zo duur …

Bij de Post zwierde ik de Zalando doos binnen en in den Hubo haalde ik mijn bestelde lentemand op. Laatste stop : Colruyt waar ik de laatste ingrediënten voor het communiefeest aankocht én Kane’s cadeau !

Er werd buiten opgerommeld, het gras is af en het terras helemaal proper. Manliefs windmolen is geïnstalleerd !

Kane ging naar de kapper en heeft nu een “Meuske”, ziet er cool uit, ff een hulplijn ingeschakeld om morgen hetzelfde resultaat te bekomen ! Daarna tennisles, eten en de living opruimen.

De weergoden zijn vandaag gunstig gezind, morgen méér van dat. Alles is aanwezig om er een schitterende dag van te maken of het nu zonnig is of hagelt, regent, winderig is !!! We zijn er klaar voor !

 

 

3 thoughts on “van hier naar daar

Leave a Reply

