met een strakke planning zijt ge op voorhand gesjareld

Dean werd opgehaald door diegene die vandaag haar (knutsel)feestje gaf, dat ging door in Leuven … zo had ik een hoop tijd gewonnen …

Ik had afspraak om 13u50 bij de huisartse waar ik 5 minuten te vroeg aankwam maar er zat iemand voor mij in de wachtkamer … We begonnen een klapke en ik mocht voor ! Mijn beide oren werden uitgespoten en ik moet mijn sinuspillen nemen want ik heb vocht achter mijn rechteroor. Vorige week niesde ik en van de week loopt mijne neus en had ik heel de voormiddag stoppen in mijn oren, om zot van te worre, zo neig dat ik mijn hartslag in mijn oor hoorde en mezelf in stereo hoorde praten. En begin deze week ha dik weer vreselijk last van mijn sinussen. Maar da’s dus opgelost. En ik liet een vlekje checken waarvan ik dacht dat het mogelijks een verdacht moedervlekje was maar gelukkig niet !

Ik kwam buiten om 14u02, volgende stop Potvolbloemme ! voor een bestelling voor de communie zaterdag. Ging vlotjes, ook bij de post geen problemen bij het afhalen van de Jouvance en Zalando doos. Voorlaatste halte Spar waar ik even ging checken of de bazin vorige week onze bestelling voor zaterdag had genoteerd … NIET DUS !!!! Nooit iets doorgeven via de bazin drukten ze me op het hart !!! Gelukkig dat ik ff dubbelcheck ! Aan de kassa verloren we enorm veel tijd door vanalles en nog wat … Altijd als een mens ergens op tijd moet zijn of een strakke planning heeft is er wel iets/iemand dat roet in het eten gooit !

Een plaatselijke stortbui barstte los en we moesten nog terug via de omweg (door de brugwerken). Om 14u46 waren we thuis, de aangekochte vleeswaren in de frigo smijten en wegwezen, we zaten net 30 seconden in de wachtkamer van de logo toen ze Kane kwam halen ! Slecht nieuws : ze houdt er mee op daar in de praktijk …

Mijn feestoutfit is nu helemaal af ! Had bij Zalando 3 blazers besteld in de hoop ééntje te kunnen scoren en YES ! Ik koos het zwarte bolerootje van S.Oliver en ook de kousen van CETTE (via La Redoute) zijn toppie ! Een zorg minder dus want met 16° C opteer ik voor nylon kousen ipv blote benen !

Vanavond heb ik afspraak in een schoonheidsinstituut in mijn straat voor het plaatsen van gelnagels … ben benieuwd … is iets dat ik al lang eens wil proberen …

Leave a Reply

