communie update

Na het briljante plan van het inhuren van een ijskarretje voor Kane’s communie kwam de ontnuchtering onder de vorm van een mail met de boodschap dat de ijskar die dag de hele dag op een open deur staat en ‘s avonds al een feest heeft, tja dat was het risico natuurlijk als je zo last minute denkt … Dean’s vormsel zal sneller helemaal georganiseerd/geboekt zijn, denk ik 😉

Op naar plan B dan : een ijslam ! Besteld bij een lokale bakker inclusief “bloedend” element ! En goed bij prijs leek me nadat ik wat rondsurfte … Had trouwens ook rondgesurft voor een andere ijskar te vinden maar vond geen enkel zo goedkoop (en die is kwalitatief ook dik in orde).

De souvenierkes zijn afgehaald, nu nog wat afwerken en da’s ook in orde. Vrijdag moet hij naar de kapper en de kleding past nog, dat werd woensdag gecheckt ! Mijn outfit staat ook vast, ik twijfel enkel nog over de jas.

Rest enkel nog het bestellen van de bloemstukjes voor op tafel. Is allemaal niet écht nodig maar als ik iets doe, moet het perfekt zijn en je hebt niet elk jaar een communicant in huis !

One thought on “communie update

Leave a Reply

