brood en tennis

Maandag werd ik wakker en besefte ik dat er geen brood was gehaald op zondagavond … Snel naar de dichtstbijzijnde broodautomaat dan maar … die bleek helemaal leeg te zijn, op naar de volgende maar die bleek ook leeg. Dan maar naar mijn ouders gereden die net aan het ontbijten waren. Toen bonneke zei dat den bakker open was, viel mijnen euro. Ik ben het duidelijk nog niet gewend een nieuwe bakker te hebben ! Op naar de bakker waar ik duidelijk niet de enige was die om een brood kwam, ik koos een bruine tijger die keigoed in de smaak viel bij mijn jongens.

Vlak na de middag wandelde ik naar een bevriende mama om een lunchklapke te doen.  Voor de rest wat Netflixen en planten potten. En ‘s avonds genieten van de tweede Start To tennis les,  ze zou gerust twee uur mogen duren. Oude liefde roest duidelijk niet ! Dit proeft naar meer !!!

 

One thought on “brood en tennis

Leave a Reply

