weekend

Zaterdag reed ik naar Potvolbloemme ! en kocht er wat klaargemaakte potten en een witte Franse geranium voor de communie van mijn metekind waar we werden verwacht. Er stond zelfgemaakte pizza uit de uit Nederland “overgevlogen” oven op het menu en een ijsje uit het vuistje rechtstreeks van de ijskar !

Zondag morgen reed ik met bonneke naar Van Uytsel, een ideetje dat me ‘s nachts was ingevallen om kaarsdeco te kopen (deed ik ook voor Dean’s eerste communie drie jaar geleden). Natuurlijk kochten we beide een resem bloemen/plantjes en kocht ik nog een extra deco element voor op tafel. Het komt dik in orde met die feesttafel ! Er werden wat bloemen in potten gezet maar door de regen bleef er nog een deel to do. Verder nog wat lezen, kuisen, Netflixen en aperitief ideetjes opdoen op Pinterest en ‘s avonds genieten van SYTYCD en jawel Morgane en Malik mogen door !

One thought on “weekend

Leave a Reply

