over de tandarts, spierpijn en de kapper

 

Woensdag moest ik een gaatje rechtsonder laten behandelen. Ik voelde al snel mijn tandvlees slapen en toen volgde de spuit die ik deze keer wél voelde maar dat was heel draaglijk, daarna was mijn kin en halve kaak compleet voos. Binnen het uur was het afgehandeld. Het enige wat nu nog rest is een tand waar een stuk afgebroken is, herstellen en daarna nen bleach voor den bovenkant maar dat wordt allemaal besproken tijdens onze halfjaarlijkse afspraak (samen met de kids) in juli. Het slechte nieuws is dat onze keigoeie tandartse ons gaat verlaten, ze werkt momenteel op 3 plaatsen en geeft Haacht (jammer genoeg) op maar ik weet waar ze naartoe gaat dus als de nood ooit moest hoog zijn 😉 Mijn linkerbil deed pijn (spierpijn), zal een gevolg zijn van 1u forehand oefenen op maandag 😉

Donderdag was ik blij om géén bleirende alarmen te horen, ik had ff schrik toen ik de deur opende, van buiten kan ik niet zien of het alarm op/af staat. Nadien reed ik naar Brantano om de gespaarde 40 jr Story blikken doos op te halen, Elvis was al niet meer beschikbaar dus koos ik voor Lady Di en Charles.

Vrijdag (vandaag) deed ik de kids extra vroeg naar school zodat ik ruim op tijd was voor de kapper , kwas den eerste !!! Joehoe ! En er stond 3 man achter mij toen ze open deden. Toppie als ze direkt kunnen beginnen, ik zat nog maar net op de stoel voor de spiegel of ik kreeg het slechte nieuws in mijn maag geramd dat mijn kapster het aftrapt … Zij is de reden dat ik naar daar ga. Ik kreeg het nieuws van een collega van haar waarmee ze startte, zij heeft nu haar twijfels of ze zal blijven, ik hoop alleszins van wel want anders mag ik ook uitkijken naar een ander salon vrees ik … Ze is nog jong, de wereld ligt aan haar voeten en ik snap écht waarom ze vertrekt ! Ik ben weer goed gekleurd en gekapt en kan er weer enkele maanden tegen. Maar mijne voormiddag hing er ook aan natuurlijk !

Na de middag trok ik naar Zeb, ik kocht er een kleedje van Mango in maat M, een S zou beter zijn geweest maar dat zat nét iets te strak aan mijn armen, ne Small, komaan man, tot nen XS moet ik ni komen zenne 🙂 én een paar oorbellen.

Kane kreeg zijn eerste tennisles van het seizoen en manlief die komt vandaag laat thuis want die gaat bowlen in het Antwerpse met (ex)collega’s.

One thought on “over de tandarts, spierpijn en de kapper

Leave a Reply

