zonder auto

Zondag avond deed ik mijn auto naar de garage om de krassen te laten wegwerken.

Maandag deed bonneke de kids naar school en ging ze ook weer afhalen. En naar de logo ging het ook met taxi bonneke. ‘s Avonds nam ik manliefs auto om naar mijn eerste Start To Tennisles te rijden want fietsen is vrij vermoeiend voor mij momenteel … en in het donker liever niet. Ik stond trouwens 20’ op mijn PowerPlate gisteren en ging ‘s morgens meer dan een uur wandelen ! Ik ben goe bezig !!!

Vanmorgen stonden we allemaal klaar met de fiets, ik deed mijn tas op de bagagedrager vooraan en reed door, tas op de grond en dus ook de kippenafval pot die ik in mijn emmer had gestoken op de grond, kippenafval all over the fucking place : in mijn tas, op mijn papieren, op mijn gsm, … géén tijd om naar school te vertrekken dus bonneke bellen die binnen de kortste tijd de mannen oppikte om ze naar school te brengen. Gevloekt dat ik heb !!! In”t vervolg misschien toch maar langs de poort naar voor gaan i.p.v langs de living 😉

Ik ging wel werken met de fiets, a ja, want dat is vlakbij ! Na de middag gebeld naar de garage waar ze nog geen nieuws hadden … en morgen heb ik wel wat op de agenda staan dus werd bonneke weer ingeschakeld. Tegen 18u kreeg ik het goeie nieuws dat mijn autoke gearriveerd was ! Hij staat dus weer op onzen oprit en ziet er een stukje nieuwer uit, wel chic wat die mannen kunnen, da’s goed om weten ! En ik kan morgen zelf overal naartoe tuffen ! Het is pas als ge uw gerief enkele dagen moet missen da ge beseft hoe dikwijls dat je het nodig hebt …

Leave a Reply

