ongewone werkweek

Op dinsdag ging ik gewoon werken, Kane werd vlak na de middag opgehaald door enkele van zijn nichtjes. Mijn autoke werd een beetje mismeesterd bij mijn klant : oudste zoon vertrekt met papa’s auto met een fiets achteraan op de fietsenhouder omdat de mama des huizes platten tuup had … fiets dondert eraf en valt tegen mijn portier … (en ik had me nog speciaal niet op’t straat gezet, ik stond op den berm om écht goed uit de weg te staan voor iedereen) De krassen die hierdoor veroorzaakt zijn, zijn té, ge kunt er ni naast kijken en mijn autoke ziet er verder nog héél goed uit (ge zou ni zeggen dat ze eind dit jaar 16 wordt !). Ik mocht uitkijken voor ne prijs om da gefikst te krijgen en zo zal geschieden volgende week, de factuur wordt door hen betaald ! Woensdag ging ik ook werken en boodschappen doen met Dean, leuk om Dean eens een dagje alleen te hebben. Een vriendin kwam langs voor een klapke te doen en hare zoon bleef wa langer om met Dean te WI-U’n. En Kane die kwam net op tijd terug thuis om in zijn bedje te kruipen. Merci Boom voor het leuke verblijf ! Donderdag ging ik ook werken. Toen ik bij klant 2 de deur opende wist ik meteen dat er stront aan de knikker was want het alarmdooske was rood … Toen ik wel en goed binnen was, begon het alarm te bleiren en ze hebben me daar nooit enige uitleg over gegeven !!! Ik rende meteen langs achter naar buiten en belde haar op … geen antwoord, ik probeerde enkele keren en liet een boodschap achter. Daarna belde ik naar mijn werkgever die haar eveneens (zonder resultaat) probeerden te contacteren. Ik belde aan bij enkele buren en de naaste buurman liet zich even zien met de boodschap dat hij zijn buren ging bellen. Na 10 minuten hield het buitenalarm op maar binnen bleef het rustig verder schallen … permanente gehoorschade als ik daar moest in werken !  De cheques lagen nochtans klaar dus ze waren niet vergeten dat ik vandaag weer op post was …  Ik at dan ook mijn soepke buiten op, belde nogmaals alle betrokken partijen op en mocht om 13u20 naar huis bollen waar ik in mijn hangmat kroop en genoot van de zon !

beetje kleur pakken (was wel ingesmeerd !)
beetje kleur pakken (was wel ingesmeerd !)
Leave a Reply

