weekend

Donderdag lag ik voor het eerst sinds vorige zomer in mijn hangmat om den TV Familie te lezen, da’s genieten ! Ik genoot van mijn dagje vakantie.

Vrijdag reed ik met de kids naar den E5 omdat er in hun laatste reclamefolderke een schoon zwart/wit kleedje stond, toen ik het zag hangen in de winkel wist ik al genoeg eigenlijk en had ik me de moeite van het passen kunnen besparen. Het stofke trok op niks en het vloog terug in de rekken. Hier kom ik niet meer binnen want ik vind er nooit niks, ‘t is meer een winkel voor de oudere generatie …

We gingen boodschappen doen in den Okay, da’s weer eens wat anders dan de Carrefour of Delhaize. Ik verschiet altijd wanneer het bedrag me ter ore komt aan de kassa, 79 euro en ik had genen biefsteak mee of kreeft 😉

Vlak na de middag trok ik met Kane naar Korbeek-Lo naar Ellement (in december was ze één van de standhouders van mijn shopparty). Er staan 3 communie feesten op de agenda en ik had graag nog wat originele oorbellen gevonden. En die vond ik in haar atelier ! Op de terugweg sprong ik binnen bij Carmi waar ik enkele kleedjes paste van Nathalie Vleeschouwer en Paul Smith én ik keerde naar huis met een exemplaar !!! Nog 2 outfits te gaan dus …

Het was écht warm vrijdag dus blote benen en armen in de hangmat ! En ‘s avonds genieten van het optreden van Skydance in Belgium’s got talent. Wat een brokken energie ség !

Zaterdag reden we vlak na de middag naar Sint-Truiden, LaVi bestond 1 jaar en terwijl bezorgde ik de Tom Du kleertjes. We maakten een toerke door de winkelstraten, bij H&M paste ik enkele bloesjes in maat M die té groot waren, ik had geen zin om heel de winkel door te gaan om een S te gaan halen en keerde dan maar naar buiten met 2 T-shirts voor Dean 😉 In haar winkel kocht ik Bob De Bouwer pasta, kokosbloesemsuiker en boekweitvlokken.

Bloodline S1 heb ik verorberd op Netflix, ben nu beginnen aan The Vampire Diaries en I’m hooked na amper 2 afleveringen …

Zondag morgen moest er op tijd worden opgestaan voor het familie ontbijt in het rusthuis waar mijn bomma woont. Ik at natuurlijk niet mee (ik had mijne pannenkoek al thuis opgegeten). Het was dik in orde : verschillende soorten brood, pistolets, kaas,hesp en salami, spek met eieren, croissants, yoghurt, ontbijtgranen, choco, appelcake, …

mooie verwelkoming !
mooie verwelkoming !
allemaal rond de tafel
allemaal rond de tafel
lekker eten
lekker eten
't smokte ook bij de bomma
‘t smokte ook bij de bomma
Kane at choco en rozijnenbrood
Kane at choco en rozijnenbrood

2015-04-12 09.51.25

den bompa hield het simpel
den bompa hield het simpel
Dean lust wel spek met eieren
Dean lust wel spek met eieren

2015-04-12 09.43.38 2015-04-12 09.51.44 2015-04-12 09.51.59

yummie !
yummie !
magneetjes op de rolstoel
magneetjes op de rolstoel

Daarna deden we communie inkopen (tafel aankleding) en liepen we binnen bij JBC waar manlief zich ontpopte tot een volleerde stylist, da is een gerief als ge aan het passen zijt ! Het Elodie rokje zag er cool uit toen ik het zag in de folder en op mijn lijf ook, past helemaal bij me, zo’n beetje stoer. Alleen jammer dat de bijpassende bloes mijn ding niet was, een ongezellig stofke en met pailletjes op de borstzak, weg met die handel dus. Geeft me meteen een excuus om in de Zeb of zo nog een bloesje te scoren 😉 Manlief vond nog wel een zwarte bloes met zilverglitter die wegmocht aan 50%, perfekt voor kerst ! Ik liep dan ook de winkel buiten mét een zak aan de hand en dat was in geen jaren meer voorgegevallen (ik kocht er al wel een hoodie en undies voor de kids).

Nog één outfit te gaan alhoewel dat niet strikt noodzakelijk is … Het wordt wsl toch het kleed van Nathalie Vleeschouwer, ik paste het al 2 keer en het zit zo lekker ! Binnenkort eens binnenspringen in Haacht bij Exes …

Het weekend weer weer afgesloten met SYTYCD (terwijl ik de rommeldoos Lego sorteerde). Al mijn favorieten zitten er nog in !

One thought on “weekend

Leave a Reply

