weekend

De werkweek verliep vlotjes, ik had op donderdag zelfs nog energie over om een derde huis onder handen te nemen, de multivitamines doen hun werk en het feit dat ik sinds kort nog kalium en magnesium bijneem zal ook meespelen. Ik kreeg een aanvraagformulierke om een echo van mijn onderbuik te laten maken, die doet pijn als ik erop duw anders niet … beetje een mysterie dus … ff afwachten tot na het weekend en dan zien we wel.

Ik reed naar het Kruidvat met een lijstje van 3 post its lang en kwam buiten met minder dan de helft ervan. Spullen die in de folder staan, zien er in het echt niet altijd even goed uit ! Maar de kids waren blij met hun Kindersurprise eitjes en Milka chocolade repen (stonden allebei in promo).

Om 20 na 12 werd ik verwacht aan school om het eerste en tweede leerjaar tot in Keerbergen te krijgen omdat ze deelnamen aan Kronkeldiedoe. Ik vervoerde Kane en 2 klasgenootjes. Samen met een bevriende mama trok ik naar de cafetaria waar de uurtjes vlogen !

Zaterdag was ik vroeg wakker, ik besloot naar beneden te gaan. Manlief moest uitzonderlijk werken en was tegen de middag terug thuis. Ik ontving Dreamcolour, een schildersbedrijf die onzen beneden kwamen opmeten, ik wil wel eens weten wat dat voor kostenplaatje geeft. Zelf verven is absoluut geen optie ! Benieuwd naar de offerte, als ze meevalt, meteen vastleggen voor volgend jaar.

Daarna sprong ik met de kids in de auto richting Dreamland, onze gespaarde 10 euro vervalt op 31/3 en Dean wou Marioparty 10 en Amiibo figuur Bowser, die laatste was niet meer in voorraad en werd online besteld zodat we die a.s. woensdag kunnen afhalen in de Colruyt. Kane keerde naar huis met Lego wegen bouwplaten en een Lego sneeuwscooter.

De laatste sneetjes brood verdwenen door er krokskes van te maken. Na de middag haalden we bonneke op. Eerste stop was het rusthuis waar we bomma de communie uitnodiging overhandigden. Peter P. was niet in zijn kot dus daar moesten we ze bussen. Eerder deze week werden er enkele gepost, weer een jobke dat gedaan is ! Daarna ging het richting ambachtenmarkt in Haacht, voor de eerste keer georganiseerd in zaal ODT. Die zat vol maar veel dezelfde dingen en vooral té duur. We kochten oorbellen bij de Framroos !

Laatste stop van de dag werd den Delhaize waar nog maar eens werd gestart met een volgende spaaraktie deze keer voor bestek en Lego brooddozen en drinkbussen. De kids deden mee aan de Paasei zoektocht en verdienden elk een aardig zakje snoep !

Zondag was de perfekte dag om binnen te blijven door de aanhoudende regen, er werd tv gekeken, geNetflixt, ge WII U’t, ik kuiste de koelkast uit en poetste den beneden. En ‘s Avonds smullen van SYTYCD !!!

En mijn “pijntje” da’s verdwenen !!! Sommige problemen lossen zichzelf op !

One thought on “weekend

  1. Toen ik nog studeerde voor leekracht heb ik ook een paar keer meegedaan aan Kronkeldiedoe.
    De kinderen vonden dat geweldig en ik was ‘s avonds echt stikkapot.
    Luie zondagen zijn ook wel fijn. Zeker met Netflix! 🙂

    Like

Leave a Reply

