weekend

Vrijdag was het ganse land in de ban van de gedeeltelijke eclips ondanks het slechte weer. Ik bleef er niet voor thuis maar trok onderstaande foto op de parking van den Delhaize in Haacht :

2015-03-20 10.13.39

Ik ging langs bij de CM om een verschilstaat zodat KBC de laatste kosten kan terugstorten van mijn spatatderverhaal. Ik deed inkopen (zou toch makkelijk én goedkoop zijn moest een mens niet eten en drinken) en de rest van de dag stond in het teken van opruimen, vensters kuisen e.d. én nog wat Netflixen … (Fringe seizoen 4)

Zaterdag was het thuis tussen 16 en 18u kleertjesparty van Tom Du, het was een succes ! Er kwamen zomaar ff 12 madammen over de vloer die alle 12 gekocht hebben ! Er werd ne serieuzen omzet gedraaid ! Nogmaals dikke merci aan alle madammen die zijn langsgekomen, diegene die het merk nog niet kenden, zullen niet teleurgesteld worden want het is kwalitatief spul ! Wat denken jullie, nog eens in september ???? Ik ging slapen met een héél warm gevoel want ik had met iedereen een klapke gedaan, met de ene wat langer dan met de andere maar dat maken we goed als we de gekochte goodies gaan afleveren ! En alle meegekomen kids speelden braaf samen en konden in de tuin schommelen/trampoline springen.

2015-03-21 16.30.05

netjes op een rij
netjes op een rij
aandachtig luisteren
aandachtig luisteren
druk aan de rekken
druk aan de rekken

 

fun fun fun
fun fun fun

2015-03-21 17.48.47

grote kids worden terug wat "kleiner"
grote kids worden terug wat “kleiner”

Zondag werd een rustdag met veel lezen en Netflixen. En ik maakte een afspraak bij de dokter want ik heb sinds donderdag morgen pijn in mijn buik, voor de rest geen symptomen maar toch ff laten checken tenzij het morgenvroeg ineens miraculeus verdwenen is … Zal samenhangen met mijn strenge eetregime denk ik …

One thought on “weekend

Leave a Reply

