en toen was ik écht nerveus

Vanmorgen naar de dokter … toen ik mijn symptoom uitlegde, vermoedde ze dat het om een blaasontsteking ging. Of ik ff kon plassen in een potje ? Tuurlijk, da’s geen probleem als je de godganse dag water zuipt ! En haar vermoedens werden bevestigd : een lichte infektie maar nadat ze mijn hele buik aftaste, dacht ze ook aan blindedarmonsteking …

Er werd bloed genomen, pijnlijke zaak want moeilijke aderen en het vloeit er nooit ni uit …  Om half 5 mag ik bellen voor de resultaten, als bepaalde waarden verhoogd zijn, heb ik het aan mijne rekker en mag ik richting ziekenhuis bollen om hem te laten verwijderen … Daar heb ik nu écht geen goesting in hé … ik haat ziekenhuizen en al zeker als ik er moet blijven slapen en mijn dieet loopt nu net zo goed : bijna 8 kilo lichter, dat draait dan ook in soep natuurlijk  want ik ben nu mooi in ketose …

Duimen, duimen, duimen dat het enkel maar een blaasontsteking is (daar had ik ook geen symptomen van, enkel dat het pijn doet als je op mijn buik duwt op een bepaalde plek and that’s it …) Daar moet ik vanavond voor het slapen een zakje in water voor oplossen en de kous is af …

UPDATE :

 

Net gebeld, uitslag is nog niet binnen, morgen in de voormiddag terugbellen … GVD !

2 thoughts on “en toen was ik écht nerveus

  1. Als het appendix is, niet mee blijven lopen hoor. Pas nog een kennis wiens appendix gesprongen was, bezocht! En dan ben je wel even zoet.

    Like

Leave a Reply

