#HappyDays – week 46

zondag 15/3

mijn 2 sjarels
mijn 2 sjarels

maandag 16/3

't is lente !
‘t is lente !

dinsdag 17/3

 

test shot uitnodiging eerste communie
test shot uitnodiging eerste communie

woensdag 18/3

2015-03-17 14.59.42

donderdag 19/3

tafelkampioen Kane
tafelkampioen Kane

vrijdag 20/3

2015-03-18 16.15.05

zaterdag 21/3

 

in afwachting van bloemenpracht buiten, kocht ik me een boeketje witte tulpen
in afwachting van bloemenpracht buiten, kocht ik me een boeketje witte tulpen

 

 

One thought on “#HappyDays – week 46

  1. Op de eerste foto, die zwarte poes die op de muur met pootjes gedrukt is, waar heb je die gevonden? Ik weet waar ik ze in’t buitenland kan bestellen, maar ik wil toch altijd eerst eens kijken of ik ze niet dichter bij de deur kan krijgen 🙂

    Like

Leave a Reply

