kleertjes homeparty

A.s zaterdag van 16u tot 18u hou ik een kleertjes home party van Tom-Du, een Nederlands merk dat bestaat sinds 1993 dat ik zo’n half jaar geleden leerde kennen. Een mama die ik ken van aan de schoolpoort is de “consulente”.

De stoffen zitten lekker en zijn makkelijk in onderhoud met leuke prints. Beide jongens hebben longsleeves in hun kast hangen, ben nu benieuwd voor de shirts en shorts ! Over de opkomst maak ik me geen zorgen ! Ben wel benieuwd naar de omzet !!!

Jullie zijn welkom !

tomdu 2015-02-24 08.25.26

Leave a Reply

