de VV

ofte de Vettige Voorkant, meer bepaald het gedeelte tussen boezem en buik, daar stapelt het vet zich eerst op bij mij.

Donderdag avond ging ik langs bij mijn diëtiste (het is de week van) voor een gratis vetmeting (en terwijl een consultatie van een half uur gratis !) en het resultaat vond ik toch wel verbazingwekkend ! Blijkt dat ik minder vet heb dan verwacht, nog een 3 kilo verliezen en mijn vetgehalte is gezond voor iemand van mijn leeftijd en lengte ! Da’s mooi om horen en geeft alleen nog meer moed om er stevig in te vliegen !

Ondertussen week 4 van mijn proteïnedieet en het gaat goed ! Maar we zijn er nog niet. Enkel spijtig dat ik voorlopig best niet ga lopen want ik zit momenteel “in ketose” m.a.w ik teer nu zuiver op mijn vet en heb geen andere brandstoffen want ik eet momenteel geen carbs, suiker, vet, … Vandaar mijn gepuf de laatste weken tijdens het lopen, ik vermoedde het al wel … De PowerPlate mag gelukkig wel dus zullen we daar terug 3x/week onze oefeningen op doen.

Deze keer ga ik écht tot het uiterste (op de weegschaal bedoel ik dan) en dagelijks snoepen zal voor mij verboden worden, op dat vlak ben ik een alles of niets mens want als ik een reep koop, moet ze op, een beetje is niet genoeg voor mij vandaar mijn besluit wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik nooit geen stuk taart of ijs meer zal eten !

 

One thought on “de VV

  1. Amai dikke courage, ik heb het ook al gedaan, nog een keer geprobeerd en nu doe ik het niet meer. Ik wil wel gaan cross-fitten als mijn fitness abonnement erop zit. en ik blijf op mijn voeding letten. Misschien 1 maaltijd per dag vervangen door een proteïneshake. Dat ben ik nu aan het overwegen.
    Je bent goed bezig !

    Like

Leave a Reply

