weekend

Vrijdag ochtend poetste ik heel de bovenverdieping, ging ik lopen, lunchte ik, deed boodschappen in den Delhaize en stofzuigde en dweilde den beneden ! (de vitamines werken precies !) Na school brachten we Dean’s beste maat mee die een nachtje bleef slapen.

Zaterdag besloot ik een tuinmeubel aan de straat te zetten met een bordje bij “gratis mee te nemen” : een metalen tweezit met een tafeltje tussen in glas, allemaal in één stuk (enkele jaren geleden gekocht aan superpromo in den Intratuin). Het wordt niet gebruikt en ons terras wordt heringericht (da’s een groot woord voor het schuiven met tafels, zetels,stoelen en bloempotten e.d.) Bonneke begreep het ni goed toen ze passeerde en palmde het prompt in !

Tegen kwart voor één werden Dean en diens maat verwacht in Hofstade voor een verjaardagsfeest (klimparcours) en reden we met Kane naar Dreamland. Zijn communielijst is aangelegd ! Dit deden we bij Dean niet vandaar dat we het bij Kane nu wél doen 😉 en we krijgen er nog een boel kadokes bovenop (o.a. één dag een springkasteel in onzen hof)

Ondertussen boekte ik voor mezelf en een vriendin Eurostar tickets voor 2 dagen naar London in augustus. Ik verheug er me nu al op !!! Nu nog een hotel boeken voor een nachtje !

Zondag scheen de zon volop ! Kane ging naar een verjaardagsfeestje en werd afgehaald én thuisgebracht door zijnen beste maat. Dean was nogal moe van de logeerpartij en bleef voor een keertje thuis van de Scouts. Ik sorteerde nogmaals Lego (3 rommeldozen) en maakte ook een deel van een kast op orde. Verder wat lezen, Netflixen en plannen maken …

Leave a Reply

