we maken vorderingen

Woensdag liet den techniek het afweten in de Spar … Vooraleer ik aanschoof aan de kassa kwam me ter oren dat den Bancontact niet werkte … gelukkig staat daar een machine waar je geld kan afhalen. Maar dat ding wou niet doen wat ik vroeg, ik kreeg geen 70 euro, geen 50 én geen 20. Leeg dus … De baas en bazin van de keet vulden het ding bij … maar dat wou niet heropstarten … en we wachtten …. tot opeens het goede nieuws kwam dat den BC terug on line was !

Ik kreeg excuses van de baas en bazin waarop ik antwoordde :”tja, shit happens” en dat is ook zo, als alles marsjeert ist allemaal goed en dat beseffen we dikwijls niet genoeg !

Na Kane’s logo stopten we eerst bij Brantano waar we 2 paar schoenen dumpten en naar de turnpantoffels keken. Van daar naar de Lidl waar ik enkele Duitse prijzen vergeleek …. voor identiek hetzelfde product is Duitsland tot 30 cent goedkoper, dat tikt aardig aan na enkele producten ….

Bij Bart Smit deed Kane al zijn gekregen verjaardagsbons op aan een doos met een graafmachine met truck (en sorteerband). En daarna besloot ik ongepland nog ergens te stoppen mét ongelooflijk succes : Kane heeft een broek, jas, een t-shirt en een longsleeve voor zijn communie én de baskets zijn online besteld. Hij zal er schitterend uitzien in een alles behalve klassieke outfit ! Da’s een pak van mijn hart, nu eens nadenken over de uitnodiging !

One thought on “we maken vorderingen

  1. Dat van die Bancontact… vandaag in’t nieuws om binnenkort in de Colruyt met de smartphone te betalen. Leuk dat de mogelijkheid er gaat zijn, maar zelf zou ik het nooit doen, tenzij het niet anders kan omdat BC niet werkt.

    Ik vertrouw het gewoon niet en stel dat ge uwe smartphone kwijtraakt door diefstal? Ik mag er niet aan denken. Men wil de mensen zo in’t geniet iedereen stelselmatig dwingen om alle dingen online en via de smartphone/pc te doen…

    Like

Leave a Reply

