lentekriebels

Vrijdag had ik een fuzzy head (en dat was al enkele dagen zo) waardoor ik niet ging lopen (afkickverschijnsel omdat ik weer gezond eet 😉   )  Na school werd Dean’s kamer opgeruimd.

Zaterdag én zondag bleef ik lekker thuis, gehuld in een sportbroek die ik eigenlijk al lang had moeten weggooien maar ze zit zo goed ! Zaterdag namiddag kwam Kane’s beste maat spelen en verwijderde ik dode planten uit mijn bloempotten. Ik dacht ook al na over wat er in de tuin/groentenbak moet komen en de zon scheen ! En ik ruimde Kane’s kamer op want die was herschapen tot één grote puinhoop. Alle bakken werden gesorteerd en er staat één en ander klaar voor de rommelmarkt (2 bakken Lego Duplo met o.a. Mickey Mouse en Cars ertussen, de Lego Duplo treinset én een houten treinset van Ikea).

Zondag poetste ik beneden en gingen de kids naar de Scouts. Voor de rest een rustig dagje. Op naar de volgende (werk) week !

 

2 thoughts on “lentekriebels

Leave a Reply

