zwemplezier

dinsdag 17/2

Na een vrij goeie nachtrust was het opstaan, ontbijten en ski gear aandoen. Vandaag was het stoppen bij de Ski verleih voor Dean. Daarna ging het weer naar de Altglashütten piste waar de kids eerst wat oefenden “op het droge” vooraleer ze de band namen richting makkelijke piste.

Daar voelden ze zich niet zo op hun gemak zodat er al vrij snel werd overgegaan tot het slee gebeuren. Manlief ging los op de andere piste, de kids gingen zeker een keer of 6 naar beneden met de slee en ik ? Ik genoot van de zon op mijn face en ik las terwijl wat op mijn e-reader weliswaar zonder  hen uit het oog te verliezen.

Vlak na de middag picknickten we op een rustig plekje. Daarna stelde manlief voor om naar het Badenparadies te trekken. Dat voorstel werd op gejuich onthaald ! Even naar ons verblijf om de zwemspullen op te halen. Terwijl zij zich rot amuseerden met al die glijbanen e.d. genoot ik van verder leesgenot en wat te surfen in de mate van het mogelijke want de ontvangst in Duitsland is miserabel !

Na 1.5u zwemmen (wederom gratis dankzij onze Schwarzwaldkarte, normaliter betaal je 12 euro p.p) wilden ze nog eens gaan sleeën op onze “privé berg”, duw weer naar huis, even omkleden en wegwezen. Avondeten was chicken wings met look/kruidenbroodjes. En zo was ook die dag weer voorbijgevlogen.

2015-02-17 09.25.39 2015-02-17 09.25.46 2015-02-17 09.27.11 2015-02-17 09.32.33

Leave a Reply

