#HappyDays – week 40

zondag 1/2

 

de nieuwe achterkant van mijn Samsung Phone want de vorige was écht versleten !
de nieuwe achterkant van mijn Samsung Phone want de vorige was écht versleten !

maandag 2/2

 

een dagje vrij én sneeuw !
een dagje vrij én sneeuw !

dinsdag 3/2

 

Even een mini serie tussendoor (Camelot 10 afleveringen op DVD die ik ff leende)
Even een mini serie tussendoor (Camelot 10 afleveringen op DVD die ik ff leende)

woensdag 4/2

 

superblij met zijn nieuwste aanwinst tgv zijn verjaardag !
superblij met zijn nieuwste aanwinst tgv zijn verjaardag !

donderdag 5/2

 

lekker en geen werk aan, gewoon in den oven steken, da's perfekt op donderdag als ne mens moe thuis komt !
lekker en geen werk aan, gewoon in den oven steken, da’s perfekt op donderdag als ne mens moe thuis komt !

vrijdag 5/2

 

mijn nieuwe rode skibroek !
mijn nieuwe rode skibroek !

zaterdag 7/2

verjaardagsfeestje met de (over)grootouders
verjaardagsfeestje met de (over)grootouders

 

 

Leave a Reply

