weekend

Vrijdag morgen repte ik me naar mijn kapper, het was ondertussen 3 maand geleden dat ze me nog gezien hadden !  Er was al 2 man voor mij dus vloekte ik serieus want ik had een strak tijdschema (ik moest nog langs bij mijn werkgever én had een loopafspraak). En ze waren natuurlijk maar met 2. Bummer nummer 2 : mijn gsm lag thuis nog op te laden op het aanrecht. Ik ging ff ventileren bij mijn vaste kapster (zij is de reden dat ik naar daar ga want ze werkte eerder in Haacht) en ze had alle begrip.

Een nieuwe begon meteen met het uitkammen van mijn haar én mocht al beginnen met de uitgroei weg te werken daarna nam Yara over. Ik snelde de deur uit om kwart over 11, nog ruim tijd dus in theorie … ware het niet dat er bij mijn baas dames waren die vanalles te vertellen hadden (ikzelf was op 2 minuten buiten). Uiteindelijk kwam ik thuis om iets voor half 1. Was ik onderweg naar mijne loopmaat kom ik halverwege de straat tot de vaststelling dat mijne martino nog op het aanrecht lag … Murphy weetjewel !!!

Zaterdag voormiddag was het opstaan, ontbijten en richting Carmi om naar de “communie kledij” te kijken en mijn gewonnen waardebon van 25 euro op te doen. De broek van 717 die ik oorspronkelijk in gedachten had voor Kane bleek geen rode te zijn maar eerder een oranje, bummer van formaat dus … Schoenen heb ik zelf momenteel niet meer nodig en kleren koop ik ook even niet en die bon moest persé op. Gelukkig stonden aan de uitgang wat solden bij mekaar zodat we naar buiten gingen met moonboots voor de jongens die binnen 2 weken van pas komen op wintervakantie.

Daarna reden we door naar Sint-Truiden voor een blitzbezoek aan meter C. Telkens we haar winkel binnenkomen, blijken er een hoop producten te zijn bijgekomen. We wisselden verjaardagskadokes uit en Dean las zijn nieuwjaarsbrief voor. Weer veel te kort om eens deftig bij te klappen maar beter iets dan niets !

Vooraleer we doorreden naar huis, gingen we shoppen bij AH. Ik vind het zo’n goed nieuws dat er binnenkort eentje veel korter bij zal zijn ! Thuisgekomen, geluncht en toen was het tijd voor Kane’s playdate bij zijnen beste maat. Ondertussen kwam bonneke onze gordijn stikken die in de badkamer moet komen.

Kane afhalen bleek weer een lastige klus te zijn, hij wou persé blijven slapen maar dat gaat zomaar niet en zeker niet als er nog een babytje in huis is ! Het duurde ook weer een tijdje vooraleer de 2 maten bedaard waren en Kane klaar was om mee naar huis te komen.  Tranen tot en met thuis (we waren te voet want ze wonen heel kortbij) want als hij iets in zijn kopke heeft … (dat heeft em van zijn moeder !).

Zondag moesten we om 11u in de kerk zijn voor de naamopgave voor Kane’s eerste communie. De viering duurde drie kwartier. Daarna even snel naar huis om tegen 13u bompa K. op te halen om naar het jaargetijde te gaan.

Dean was populair !
Dean was populair !
eerst wat aperitieven
eerst wat aperitieven
met bubbels
met bubbels

2015-02-01 13.33.57 2015-02-01 13.34.01

Dean die niet naast zijn mama moest zitten, hij wordt écht groot !
Dean die niet naast zijn mama moest zitten, hij wordt écht groot !
Lang leve Lego !
Lang leve Lego !

2015-02-01 13.33.33

2015-02-01 13.43.06 2015-02-01 13.43.11

we hadden gezelschap dit jaar
we hadden gezelschap dit jaar

2015-02-01 13.49.01 2015-02-01 13.57.35

beginnen met tomatensoep met balletjes
beginnen met tomatensoep met balletjes
terug in de tijd
terug in de tijd

2015-02-01 15.11.38 2015-02-01 15.19.39 2015-02-01 15.19.47 2015-02-01 15.20.21 2015-02-01 15.20.43 2015-02-01 15.21.04

ijs met rode saus
ijs met rode saus

 

Leave a Reply

