#HappyDays -week 39

zondag 25/1

De volgende serie, zit aan S1 aflevering 15
De volgende serie op Netflix

maandag 26/1

 

Het Lego dorp begint uit zijn voegen te barsten ...
Het Lego dorp begint uit zijn voegen te barsten …

 

dinsdag 27/1

Ne weken getwijfel deze beauties uiteindelijk besteld én voor de helft betaald met kadobons, enkel online te koop en .... ze zitten als gegoten. Communie shoes : check !
Ne weken getwijfel deze beauties uiteindelijk besteld én voor de helft betaald met kadobons, enkel online te koop en …. ze zitten als gegoten. Communie shoes voor mezelf : check !

 

woensdag 28/1

Deze leuke fles wijn kwam ik bij mijn klant tegen.
Deze leuke fles wijn kwam ik bij een klant tegen.

 

donderdag 29/1

vleesjes op de bakplaat voor papa's verjaardag van dinsdag
vleesjes op de bakplaat voor papa’s verjaardag van dinsdag

vrijdag 30/1

een blije klant, daar doen we het voor !!!
een blije klant, daar doen we het voor !!!

zaterdag 31/1

 

mooie ijsbloemen, k'had mijn otoke vandaag gelukkig ni nodig.
mooie ijsbloemen, k’had mijn otoke vandaag gelukkig ni nodig.
Leave a Reply

