#HappyDays – week 38

zondag 18/1

11 nummers ontbraken er, nu nog 7 ! Deze kocht ik aan 1 euro/stuk via een FB forum.
11 nummers ontbraken er, nu nog 7 ! Deze kocht ik aan 1 euro/stuk via een FB forum.

maandag 19/1

Manlief en de boys aan het spelen met Lego
Manlief en de boys aan het spelen met Lego

dinsdag 20/1

Dean's zelfgemaakte bioscoopzaaltje
Dean’s zelfgemaakte bioscoopzaaltje

woensdag 21/1

 

écht nodig dezer dagen : ne goeien handcrème
écht nodig dezer dagen : ne goeien handcrème

donderdag 22/1

 

mijnen thermos die ik gebruik op donderdag om soep mee te nemen (mijn lunch)
mijnen thermos die ik gebruik op donderdag om soep mee te nemen (mijn lunch)

vrijdag 23/1

meesjes aan de macht !
meesjes aan de macht !

zaterdag 24/1

 

Keiveel keuze, kleine prijsjes, coole kleertjes !!!
Keiveel keuze, kleine prijsjes, coole kleertjes !!!

 

Leave a Reply

