mijn nachtkastje

Deze zag ik passeren bij Kissandmakeup en ik neem hem graag over. Wat staat er op mijn nachtkastje ?

Dit is een ongecensureerde foto d.w.z dat niks van plaats veranderde en dat er niet werd opgeruimd !

een bont allegaartje
een bont allegaartje
van links naar rechts : tube handcrème, potje lippenbalsem (2 keigoeie producten trouwens) en mijn e-reader
van links naar rechts : bic,  tube handcrème, potje lippenbalsem (2 keigoeie producten trouwens) pilstrip en mijn e-reader en een rode Ikea lamp

en de afstandsbediening van tv en digicorder, de nieuwe La Redoute catalogus, zakdoekjes

 

2 thoughts on “mijn nachtkastje

  1. Dat is een chaos zeg haha 🙂 Op mijn nachtkastje staat enkel een lamp, mijn wekker en als ik ga slapen ook mijn bril en gsm. De lades daarentegen…. dat is iets anders 0:-)

    Like

Leave a Reply

