vaatlabo

Afgelopen maandag had ik om 9u40 afspraak in het vaatlabo in Imelda Bonheiden. Ik had me de dag tevoren al aangemeld met mijn eID maar besloot toch direkt na school door te rijden want met dat sneeuw weertje en spitsuurtoestanden … Rond tien over 9 kwam ik toe in de wachtkamer (nr 343 voor de nieuwsgierigen onder ons) en die zat werkelijk stampvol. Het was echt zoeken naar een nog lege stoel, die vond ik pal in het hoekje.

Die wachtkamer dient voor een deur of 3, 4 dus er verdwijnt geregeld volk. Om kwart over 10 was het aan mij. Ik werd geroepen door een jonge assistente van de assistent van mijn prof (Verbist). Er werd een echo genomen van alle aders waaruit blijkt dat de operatie geslaagd is. En de onderhuidse blauwe plekken die tot mijn verbazing na 2 maand nog aanwezig zijn, kunnen nog wegtrekken. “Geef het nog een maand tijd” zei hij. De nog aanwezige spinnetjes bovenhuids aan mijn linkerbeen kunnen worden weggespoten door een dermatologe en laten we nu net een dermatologe hebben in ons dorpje !!! Maar eerst geef ik mijn benen nog de tijd om wat te bekomen.

Trouwens een dure bedoening geweest die hele operatie en dan mogen we ons pollekes kussen dat we een ziekenfonds hebben dat al serieus wat betaald (bijna 800 euro) én dat we een goeie hospitalisatiepolis hebben bij KBC !

Leave a Reply

