a lot can happen during a weekend

Zaterdag namiddag kwam Kane’s kameraadje spelen en Dean en ik trokken naar Aveve om wat eten te kopen voor Bliksem, naar den Aldi voor tape en ne plakbandhouder en naar den BS waar hij zijn laatste kadobon opdeed. Ik was verbaasd toen ik zag wat hij meenam : een doos met Lego nl. een cargo vrachtwagen. En de nieuwe Lego catalogus !

Diezelfde dag kreeg ik te horen dat ik mooie groene ogen heb én werd ik tien jaar jonger geschat !

Ik besloot een datum te prikken om Kane’s verjaardag te vieren met de grootouders en mijn bomma, die werd goedgekeurd ! En we besloten ineens ook werk te maken van het feestje met zijn klasgenoten. Na wat heen en weer gemail en gesurf kwam er iets uit de bus én werd er ineens ook besloten om het samen te doen met zijn vriendinnetje die onlangs verjaarde. Vorig jaar deden ze samen hun feest in de dansschool en dit jaar zou ze geen feestje kunnen houden wegens serieuze dansverplichtingen maar wij besloten het feestje op zondag te houden … Er moet nu een gastenlijst opgemaakt worden én een uitnodiging, de locatie is geboekt ! En ook voor de Boomse nichtjes werd een datum geprikt ivm Kane’s verjaardag.

We kregen ondertussen wat communie junkmail die ik toch besloot eens te doorbladeren en ik ben blij dat ik dat deed want nu weet ik meteen wat zijn (stoere) outfit zal worden.  Het is tegen mijn principes om zo lang op voorhand kleding te kopen maar ik vrees dat we één van de volgende weken toch eens naar Viktorientje zullen moeten rijden …

Leave a Reply

