cookies and cake

dag 4 – vrijdag 2/1/2015

En toen was het valiezen pakken, manlief is daar goed in, hij weet elk gaatje te benutten en dat was nodig want er moesten wel wat extra kleer mee naar huis (2 broeken en 1 longsleeve en 3 paar kousen voor Dean, 1 broek en 2 longsleeves voor Kane en 1 s-shirt en 4 longsleeves voor mezelf).

Na het ontbijt dropten we alle bagage af aan de receptie en trokken we richting London Dungeon

English breakfast
English breakfast

2015-01-02 08.41.09

lange rolband richting Thames
lange rolband richting Thames

2015-01-02 09.27.23 2015-01-02 09.27.27

valt het op dat dit mijn favorieten zijn/blijven
valt het op dat dit mijn favorieten zijn/blijven
mijn toilet deur in den Dungeon
mijn toilet deur in den Dungeon
selfie in the London Eye
selfie in the London Eye
indrukwekkend zicht vanuit de capsule, blijft een aanrader !
indrukwekkend zicht vanuit de capsule, blijft een aanrader !

Lunchen deden we in KFC om de hoek van ons hotel, manlief’s bestelling bleek een hoop méér eten te zijn dan verwacht, jammer genoeg heb ik daar geen foto’s van getrokken ! We vlogen dus serieus in de kip ! Maar zoals reeds eerder gezegd ben ik nu Burger King fan (gelukkig niet in België aanwezig).

We bezochten nog het Paddington treinstation en aten een dessert in Bonne Bouche, ook al in de buurt van ons hotel.

Kane nam de trap en was ons voor !
Kane nam de trap en was ons voor !
absolutely divine
absolutely divine
te koop in deze fijne zaak
te koop in deze fijne zaak
even wat foto's nemen
even wat foto’s nemen
van bookcovers
van bookcovers
bij WHS
bij WHS
druk aan de check-in voor den Eurostar maar supersympathiek aan de scan waar we een klapke deden
druk aan de check-in voor den Eurostar maar supersympathiek aan de scan waar we een klapke deden
gezellig op de Eurostar
gezellig op de Eurostar
De Engelse Goed Gevoel was ideale lectuur tijdens de rit naar Brussel
De Engelse Goed Gevoel was ideale lectuur tijdens de rit naar Brussel
Nog een echte aanrader, nen artisanale patissier !
Nog een echte aanrader, nen artisanale patissier !
etenstijd
etenstijd
even Nintendo spelen
even Nintendo spelen
wachten op de trein richting Leuven
wachten op de trein richting Leuven
2 thoughts on “cookies and cake

  1. Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat het minst leuke aan citytrippen met de kids: het uit eten gaan… Als ik alleen met mijn man op citytrip ga, gaan we bewust op zoek naar kleine leuke restaurantjes, in toffe buurten, vaak wat exotischer of net juist typisch voor het land, voortgaand op tripadvisor o.i.d.. Met de kids verzeilen wij helaas altijd wel eerder bij fastfood of keten toestanden. Jammer… Ok, het ligt bij onszelf, want we zouden het ook anders kunnen doen, maar voor de lieve vrede (en de zekerheid van een leeg bord en gevulde maag) kiezen we toch te vaak voor de gemakkelijkste keuze…

    Like

  2. Wij waren al lang blij dat er vanalles te vinden was wat ze graag aten want op dat vlak zijn ze ook verschillend ! Een Garfunkel’s en Spaghetti House zijn dan wel ketens maar bieden wel degelijke kwaliteit. ik verheug me nu al op mijn shoppingtripke naar Londen met een vriendin tijdens de vakantie want dat is er nu natuurlijk serieus bij ingeschoten !

    Like

Leave a Reply

