week overzichtje

Maandag gingen we naar de Winter Efteling. (aparte post)

Dinsdag moest er geshopt worden naar de Lidl, ging ik mijn eindejaarskado afhalen bij mijnen baas en kocht ik nog wat postzegels zodat ik kerstkaartjes kon posten. Ik haalde in de Casa mijn Libelle aperitief glaasjes af en ik kreeg mijn eerste Secret Santa in de bus. Ik kroop in mijn bed met buikpijn.

Woensdag werd ik wakker nadat ik zo goed als geen oog had dichtgedaan door de buikpijn, Buscopan hielp niet … De ganse dag had ik buikpijn en totaal geen energie. Ik besloot niet mee te gaan om Kerstavond te vieren want ik was zoals we hier zeggen “gene mens”, ik zag er ni uit en mijne kop was ondertussen om mee tegen de muur te lopen. Ik kroop dan ook in bed om 19u en nam om 22u ten einde raad een Dafalgan 1000 waarna  ik geen krampke meer had en sliep als een roosje zodat ik donderdag morgen iets frisser uit bed stapte en toch kon genieten van Kerstdag (apart verslag).

Vandaag de feestresten weggewerkt en vanavond genieten van de overschot en vooral niks MOET, alles mag ! Secret Santa nummer 2 lag in de bus.

Leave a Reply

