#HappyDays – week 33

zondag 14/12

 

volkorenkoekjes mét kaneel, yummie !
volkorenkoekjes mét kaneel, yummie !

maandag 15/12

Mijn kerst amaryllis gaat hard...
Mijn kerst amaryllis gaat hard…

dinsdag 16/12

De Londen reisdocumenten zijn in ons bezit!
De Londen reisdocumenten zijn in ons bezit!

woensdag 17/12

kaarsjes in het donker, gezellig !
kaarsjes in het donker, gezellig !

donderdag 18/12

Klaar voor de kerstmarkt zondag en laat ons hopen dat ik alles verkocht krijg !
Klaar voor de kerstmarkt zondag en laat ons hopen dat ik alles verkocht krijg !

vrijdag 19/12

Ik hou van de good old fashioned kerstkaartjes !
Ik hou van de good old fashioned kerstkaartjes !

zaterdag 20/12

2014-12-20 14.30.48
feestelijke nageltjes !

 

 

Leave a Reply

