no rest for the wicked ;-)

Het zijn hectische tijden … Vorig weekend was bijzonder zwaar : 2 dagen zo goed als continu op mijn benen gestaan … en dat voelde ik dinsdag tijdens het werk … dat was een tempo lager dan gewoonlijk want ik voelde dat mijn lijf nog niet helemaal gerecupereerd was. En hoge hakken dragen, is ook niet meer evident … na 3 weken plat rond te hebben gelopen, zijn mijn voetjes het niet meer gewend “op hoogte” te staan en doen ze al vrij snel pijn. Zondag sta ik op de kerstmarkt in Haacht mee op de stand van mijn broer om kerstspullen te verkopen (eigen werk) dus moet ik maken dat mijn creaties de moeite zijn. Een groot deel van de berging is één grote puinhoop hierdoor (mos, kerstdecoratie en aanverwanten). Op woensdag namiddag maakte ik één en ander klaar om mee te nemen en zat ik weer geen minuut stil. En nu Genieten met hoofdletter G 18 dagen aan één stuk want ik start pas terug met werken op dinsdag 6 januari ! Alles voor de kerstmarkt is klaar !!! En nu maar hopen dat ik alles verkocht krijg :

eveneens 2 kransen in de aanbieding
2 kransen in de aanbieding
let there be light !
let there be light !
glitterkrans met een kaars op een bedje van mos
glitterkrans met een kaars op een bedje van mos
ruiime keuze in glaswerk !
ruime keuze in glaswerk !
en ook wat groen en kerstboompjes in potjes
en ook wat groen en kerstboompjes in potjes

Voor de geïnteresseerden onder jullie : ik sta a.s. zondag van 14u tot 20u op de Kerstmarkt in Haacht (op de stand van mijn broer VZW Ho8) en verkoop alles aan lage prijsjes, de opbrengst gaat naar onze Londen pot !

Leave a Reply

