Secret Santa

Tess stuurde me vandaag de adressen én websites door van diegene waar ik Secret Santa voor speel ! En het grappige is dat er iemand bij is wiens blog ik reeds ken/volg !!! En de andere 2 zijn allebei located in een stad waar ik al lang nog eens naartoe wil. Toeval bestaat toch niet 😉 Ben nu wel héél benieuwd wiens kaartjes ik in de bus ga krijgen !!!

Dan maar eens beginnen brainstormen, knutselen, pinteresten, zoeken, surfen naar originele wensen/kaarten …

tess-secret-santa

One thought on “Secret Santa

  1. Ja. Ik ben ook al aan het brainstormen, maar volg geen van de blogs. Als je tips hebt. Welkom!
    Ik heb al schoon papier en stempels enzo, maar meer ideetjes zijn zeker welkom. Eventueel in mijn eigen mailbox.
    ‘t Gedichtje of tekst zal nog wel lukken :-).

    Like

Leave a Reply

