advents kalenders

2014-12-04 19.46.00De tijd dat enkel kinderen zich amuseren met adventskalenders is al lang voorbij !!! Al enkele jaren zie ik van alles en nog wat passeren op blogs die ik volg, vooral beauty exemplaren dan van bvb. The body shop, l’Occitane e.d. maar daar liet ik me nog niet door verleiden, volgend jaar misschien !

Ik ging overstag voor de Yankee Advent kalender : 24 zalig ruikende kaarsjes met een specialleke op kerstavond, ben benieuwd.

 

De kids hebben allebei een Lego City adventskalender én een snoepjes exemplaar dat door mij werd gevuld.

elke morgen braafjes een speelgoedje eruit halen !
elke morgen braafjes een speelgoedje eruit halen !
vergeten dat ik die had, volgend jaar vullen !
vergeten dat ik die had, volgend jaar vullen !
snoep schuifjes !
snoep schuifjes !

Zalig toch !

Leave a Reply

