time flies even when you’re staying at home

En toen was het al een week geleden dat mijn spataders werden weggelaserd ! Vandaag ging ik op controle in het ziekenhuis waar ik ruim 3 kwartier te vroeg was en direkt werd verder geholpen. Dikke pluim voor Imelda met het digitale loket : ik meld me thuis aan met mijn id kaart en druk mijn afspraakbevestiging af die ik de dag zelf scan aan het digitale loket aan het onthaal net als het parkeerticket, je adres stickers komen dan automatisch uit de printer ! Echt schitterend !!!

Een verpleegster met aardig wat ervaring verwijderde alle pleisters en strips zonder enig probleem. Daarna maakte ze mijn benen schoon met ether. Toen was het heel even wachten op de dokter. Beide benen zien er niet overdreven blauw uit maar  wel wat griezelig ! De steunkousen mogen ‘s nachts uit !!! Zalig !!! Maar … ik moet ze nog 2 weken overdag dragen en ik mag zalf smeren om de blauwe plekken wat sneller weg te krijgen.

Volgende afspraak in januari in het vaatlabo.

Bonneke was mijn chauffeur, eerst waren we langs mijn werkgever gereden waar ik mijn maaltijdcheques en planning ophaalde en mijn DC afgaf. Die moeten vanaf nu enkel nog getekend worden (en mijn naam en RijksRegisterNummer moeten er niet meer op). Onze eerste stop was de Potvolbloeme geweest waar ze vandaag startten met hun kerst open-deur. We gingen er vanzelfsprekend niet met lege handen buiten.

Al een weekje thuis met een hele hoop me-time. Sinds donderdag heb ik een Netflix account …. man man man dat is verslavend …. ik heb ondertussen al seizoen 1 van “Once Upon a Time” bekeken, de volgende is “Orange is the new Black”.

Leave a Reply

