5 reasons why I smile

Ik kreeg een tag toegesmeten van Wildcard waarvoor een welgemeende thank you man !

smiletag

Niet zo’n hele moeilijke opdracht voor mij aangezien ik al elke dag een “happy foto” maak (al bezig aan week 30) en al lang besef dat geluk/blijheid vaak in de allerkleinste dingen zitten !

Hoe gaat dat nu in zijn werk, de regels van de tag:

– Noem 5 redenen waarom jij lacht / blij bent.
– Tag 5 andere bloggers om deze tag de doen. ( En laat ze dat ook even weten )
– Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel.
– Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel.
– Kopieer de TAG afbeelding en plaats die in jouw artikel.

  1. Met stip op nummer 1 mijn kids  en manlief en dat dikwijls op de meest onverwachte momenten zoals afgelopen woensdag met mijn verjaardag toen onze jongste een tekening gaf waarop hij had geschreven ‘Bedangkt voor ales” dan verschijnt er toch een smile op een mens zijn gezicht !
  2. Een goed boek dat leest als een trein, dat hoeft heus geen literair elan te hebben.
  3. Een warm bad met véél schuim of een heet voetbadje terwijl ik tv kijk.
  4. Vriendschap, mensen om je heen hebben waar je kan op rekenen.
  5. Safety First en Het lichaam van Coppens, eerlijke tv gemaakt door topgasten !

5 Andere bloggers taggen, da’s moeilijk om te kiezen want ik volg er een hoop ! In willekeurige volgorde :

Gekwek : een mama met een groot gezin, ik leerde haar lang geleden kennen dankzij een thuisblijfmamaforum.

Snow White : een zalige beauty blogster waar ik al jaren fan van ben.

Sprinkles on a Cupcake : nog zo’n leuke blog vol beauty weetjes/reviews ed

Lovely Nailpolish : op zoek naar nagellak advies ? Moet je zéker naar haar surfen !

Hof Van Eten : een foodblog met lekkere én originele recepten, geschreven door een toffe madam.

Voilà mijn allereerste TAG, er mogen er nog volgen !

4 thoughts on “5 reasons why I smile

Leave a Reply

