my b’day ! 44 !

2014-11-19 15.13.19

Helleborus
Helleborus
kaartjes van mijn (schoon)ouders, schoonzus en werkgever
kaartjes van mijn (schoon)ouders, schoonzus en werkgever
om buiten te planten nadat ze gediend hebben voor "Kerst" !
om buiten te planten nadat ze gediend hebben voor “Kerst” !

Een gewone werkdag, 3u bij de buren die zo voorbij waren, de kids werden afgezet door Sofie, zij had een boeketje bij.

Na de middag reden we naar de Spar die vandaag heropende in een compleet nieuwe winkel, het was er een stormloop van jewelste, als je voor 44 euro kocht, kreeg je een goodiebag (het aantal mensen dat optelde tot 44 euro zou ik geen eten willen geven ….) Spar is voor ons een wekelijkse woensdag stop om o.a. de penne bal te kopen voor de kids, da’s hun vaste donderdag schotel, daar is geen werk aan en da’s ideaal als ik moe thuiskom ! We kregen ook nog een fles bier cadeau. Aan de kassa waren geen “bareeltjes” om tussen de aankopen te zetten en dat kan zorgen voor vervelende situaties … thuis gekomen merkte ik dat een deel “dessert” niet was meegekomen, ik had het ook ni betaald …

Dus den oto in en naar de Carrefour om wat snoeperij te kopen. Toen ik terug thuiskwam waren bonneke en bompa er met het cadeau van de Boomse familietak en nog een Helleborus en centjes van bonneke. Zalige planten vind ik dat, je kan ze perfekt integreren in het Kerstgebeuren én daarna planten in volle grond waarna je jaaaaaaaaaaaaaaaren plezier hebt van die bloemen ! Een boeket daarentegen vind ik ook leuk maar moet ik na een week wegkieperen en dat vind ik zonde van het geld !

Laat in de namiddag kwam mijn loopmaatje nog langs met zelfgebakken taart  en die was bangelijk lekker !!!! Manlief bracht een prachtig boeket bloemen mee én had al voor een mailverrassing gezorgd ! De kids hadden nog wel eens zin in “vleesjes bakken op de plaat” en zo geschiedde.

2014-11-19 18.13.49
manliefs boeket …

2014-11-19 18.13.57 2014-11-19 18.38.25 2014-11-19 18.38.33

selfies not my favorite thing
selfies not my favorite thing

2014-11-19 18.40.19 2014-11-19 18.40.28 2014-11-19 18.42.39

meester bakker Kane
meester bakker Kane

2014-11-19 19.40.13 2014-11-19 19.40.21

de door de kids "gepimpte" taart
de door de kids “gepimpte” taart

De vele smsjes en Facebook wensen maakten de dag aangenaam en zorgden voor afleiding zodat ik wat minder dacht aan wat er overmorgen gaat gebeuren …

One thought on “my b’day ! 44 !

Leave a Reply

