Kerst shopping

Woensdag gingen we bomma bezoeken in het rusthuis en reden we naar den Aveve waar ik genoot van 5% korting op alles dat ik kocht én een gratis tas (dankzij een kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag van volgende week). Ik kocht materiaal om 2 kransen te maken om te verkopen op de kerstmarkt …

‘s Avonds reden de kids en ik met bonneke naar Intratuin voor de late night kerstshopping, alles aan – 20% van 18u tot 21u !!!  Natuurlijk gingen we niet met lege handen naar huis, enkele sfeerbeelden :

een hele hoop sneeuwmannen
een hele hoop sneeuwmannen
sprookjes koets
sprookjes koets
met 2 ridders
met 2 ridders
knap diner !
knap diner !
elanden !!!
elanden !!!
smoke on the water
smoke on the water
let there be light
let there be light
love it
love it
nen helen hoop sneeuwmannen
kerst dorp
Leave a Reply

