week verslagje so far

Zondag morgen ging ik lopen, doet deugd ! Maandag morgen werd opgeofferd om naar Kreatos te gaan waar mijn haren weer opgefrist werden met een aan de herfst aangepast kleurke onder de vorm van donkere highlights. Ik was héél goedkoop gesteld dankzij mijn door de klantenkaart vergaarde korting. Dinsdag gingen de kids mee met hun vriendinnetjes na school omdat bonneke andere verplichtingen had in het rusthuis, lekker makkelijk voor mij want ik werk die dag net naast hen !

Vandaag na de middag naar Peter P. om zijn verjaardagskado af te leveren. Bij Tom&Co kochten we Bliksem benodigdheden én een vogel voederplank. En we gingen in den Aldi binnen en naar de Logo.

Afsluiten deden we met Ouder Contact voor beide kids. Ze hebben allebei schitterende rapporten. Dean fietst overal door zonder al te veel moeite te moeten doen. Kane doet goed zijn best in de klas en heeft ook mooie cijfers, vooral voor taal dan ! En terwijl hebben we hun nieuwe klassen gezien in de gerenoveerde boerderij. De klas van Kane is super ! Precies een balzaal, zalig om daar te mogen zitten. Die van Dean heeft meer een zolder effekt want zij zitten direkt onder het (schuine)dak.

Ik sloot de woensdag af door mijn goed hart te laten zien op Facebook door een bericht te sturen naar iemand …

En toen was het voor mij weer weekend 😉 ! Gisteren nog antwoord gekregen op mijn FB bericht maar toen ik serieus werd, kwam er geen antwoord meer terug. Dan doet ne mens een poging om met een schone lei te willen beginnen …

Leave a Reply

