#HappyDays – week 26

zondag 26/10

 

Bliksem in zijn nieuwe buitenverblijf op zijn terras
Bliksem in zijn nieuwe buitenverblijf op zijn terras

maandag 27/10

 

klein Halloween tafereeltje getrokken van binnen huis
klein Halloween tafereeltje getrokken van binnen huis

dinsdag 28/10

alle reclames, de Rondom en een gazetje
alle reclames, de Rondom en een gazetje, ik lees alles !

woensdag 29/10

 

antwoordje van de politie dat er hier wel degelijk controles zijn ...
antwoordje van de politie dat er hier wel degelijk controles zijn …

donderdag 30/10

gekregen pompoen
gekregen pompoen

vrijdag 31/10

Hier ben ik superblij mee, mijn uit de UK bestelde Yankee Candle Advent Calender !!!!
Hier ben ik superblij mee, mijn uit de UK bestelde Yankee Candle Advent Calender !!!!

zaterdag 1/11

leuke avondwandeling gemaakt van 4.2 km
leuke avondwandeling gemaakt van 4.2 km
Leave a Reply

