verrassende vrijdag

Beetje uitslapen en daarna naar mijnen baas om de cheques in te leveren en de planning en mijn maaltijdcheques te ontvangen. En in de terugweg mijn otoke afgeleverd voor het jaarlijks onderhoud (en klaar maken voor technische controle) aan mijn “nieuwe” garage, die van ons moeder nl. de KIA, a, ja want die van mij is failliet … maar ik werd er goed ontvangen (en wie weet rij ik ooit ook met een KIA rond, alhoewel … mijn voorkeur gaat toch uit naar een ander merk …) Wacht maar tot ik groot ben …

Vlak na de middag kwam -zoals afgesproken- Stef spelen (de mama was werken) en ook Kane kreeg een klasgenoot over de vloer nl. Nicholas, het zijn 2 handen op één buik, die komen overeen zonder een half woord te moeten zeggen tegen mekaar … Gelukkig dat het schitterend weer was zodat ze zich de eerste 2u buiten konden amuseren met putten graven (op het stuk waar de tent heeft gestaan).

Ondertussen waren Kim en Lauren binnengewaaid om mijn juwelen bestelling af te leveren (een bling bling ring) en zo kon ik met haar een klapke doen. Om half 5 werd Nicholas door de mama opgehaald, da’s ook wel een toffe (is ook een Kerstfreak !!!) en die wonen nota bene op een steenworpke van ons ! Een kwartier later kwam Sofie Stef ophalen en ze zette haar ff neer in de zetel zodat we met 3 een klapke konden doen, leuk en dat zouden we meer moeten doen want we zien mekaar niet zo dikwijls aan de schoolpoort.

Tegen 18u ging ik mijn otoke terug halen en was ik 194 euro lichter … maar hij is tip tip in orde en kan nog vele jaren mee, nog 10 jaar en ik heb nen old timer 😉

En toen was het kaarsjes tijd

een doodskist kaars en dit krijg je als het deksel van de kist opgefikt is
een doodskist kaars en dit krijg je als het deksel van de kist opgefikt is
klein Halloween tafereeltje
klein Halloween tafereeltje
Leave a Reply

